SecilM Hanife61 progestan kullanıyorsanız o da yapıyor akıntı ve tahriş. Tabiki en doğru bilgiyi doktor verir. Umarım basit sebepten kaynaklanıyordur
Gul4001 Hanife61 Benim 5. Haftada oldu canım önce leke şeklinde geldi sonra kahverengi sümüksü bir yapıya döndü. Daha önce düşüğüm olduğu için korktum hemen doktora gittim iğne verdi 5 gün vuruldum geçti şükür.
Hanife61 Gul4001 bir kere geldi bende de sabah daha görmedim geldiğini düşük tehlikesi olunca sürekli mi gelir peki bilginiz var mı
Gul4001 Hanife61 Bilgim yok, yanlış yönlendirmek istemem. En doğru bilgiyi doktorunuz verecektir. Ben bu tarz lekelenmelerden çok korktugum için hemen doktoruma gitmiştim. Gecmis olsun.
42500 Hanife61 evet 1 tane iğne yaptı ve 1 ay boyunca ilaç kullandım geçti şükür ilk 3 ay normal zaten canım genelde herkes yaşıyor