Hanife61 Kızlar 6 haftalık hamileyim. Sümüksü vajinal akıntı oluyor ya şeffaf renkte bu sabah çok hafif kahverengine benzeyen bi akıntı oldu. Adlında akıntı da olmadı lavabodan sonra o bölgeyi silerken peçeteye geldi. Kırmızı DEĞİL akıntı da denemez ama açık kahverengi gibi sümüksüydü sizce bu neden olmuş olabilir ?
1a111 Hanife61 o bende de olmuştu ben daha önce düşük yaşamıştım bu hamileliğimde de kahverengi leke geldi benden doktorum iğne verdi 5 tane onu vurdum kesildi
Dilekcnkn Hanife61 Yani en sağlıklı bilgiyi doktorun verir belki içinde kalanlar vardı o gelmiş olabilir veya başka bir durum ihmal etme sen yinede doktoruna sor veya git bir hastahaneye
Hanife61 1a111 su gibi miydi yoksa katı sümüksü bi kıvamı mı vardı sizde ? Yarın doktora gitmeyi düşünüyorum bakalım ne der
GulcanDongel Hanife61 düşük riskiniz olabilir, kahverengi bile olsa böyle akıntı lar normal değil. Bende böyle düşük yaşamıştım 6+2de, amacım korkutmak değil. Bi gidin görünün.
1a111 Hanife61 iç çamaşırımda gördüm ben kahverengi lekeydi ama bence bi an önce git doktora bi muayene etsin seni
GulcanDongel Hanife61 yarını beklemeseniz, bugün gitseniz keşke, erkenden müdahale edilir hap verir size. Tam üç ay pruloton iğne kullandım, iki ay kullanmadım rahim ağzı kısalığından tekrar başladım igneye.
Hahahh12 Hanife61 canım doktora gitmende fayda ver ilaç verecektir büyük ihtimal aksatma ne olur ne olmaz
Drf Hanife61 kahverengi leke her zaman önemli bence kesinlikle doktora gidin. Lekelenme yaşayıp sorun yaşayanda yaşamayan da çok
Nurklc38 Hanife61 Kuzum akıntı hamilelikte çok normal benim akıntım hiç geçmedi her gün iç çamaşırı değiştiyorum o kahve rengi akıntıyı da doktora sor mutlaka ne olur ne olmaz
Nurklc38 Hanife61 Benim hiç geçmedi akıntılarım her gün iç çamaşırı değiştirmekten gına geldi bu hamilelikte çok normal ama pembemsi ya da kırmızı gelirse doktorum tehlikeli olacagını söyledi
42500 Hanife61 evet 1 tane iğne yaptı ve 1 ay boyunca ilaç kullandım geçti şükür ilk 3 ay normal zaten canım genelde herkes yaşıyor