Esraali deprem olduğunda nasıl doğaya suç atamıyorsa insanlar, enkaza dönen yıkılan binalardan bundan müteahhit suçluysa, yaşanan bu felakette de oraya hes kurulmasına dere yatağına ev yapılmasına izin verende değil midir suç? Hala insanlar tutmuş şu kadar yağış düşmüş diyor, bunun düşen yağışla değil 400 m iken 15 m ye düşürülen dere yatağı ve patlayan hes barajıyla çok çok alakası var! Ve yine olduğu gibi medya da doğrular yansıtılmıyor, çok acı.. Ne kayıplarımız var, ne canlar yitti.. Hazırlıksız yakalandı insanlarımız.. Deniz kenarına vurmuş cesetler var, bir hastaneye 1 saatte 20 ceset getiriliyormuş. Basında yer alan çoğu şey doğru değil ve can kaybı artıyor 😔 Rabbim yardımcıları, yardımcımız olsun 🤲🏻