Ebruskahh Benimde her yerim sismisti.bana şeker hastasısın diyet yap dediler diyetisyenle çalışmaya başladık.o arada rahim ağzı ameliyatı oldum.kilolu hamile kaldırım için diyetle ameliyat korkusu 4-5kilo verdim.hepsi ödemden gitti.simdi alyansimi takabiliyorum parmagima.ayagima ayakkabı olmuyordu.oda geçti şükür.vu haftada magnezyuma başladım bütün sorunlarım bitti.erken olduysa şişlik şekerden oluyormuş.ama30. Haftadan sonrasi normal dedi doktorum.gecmis olsun