Ebruskahh Kızlar 2 gündür geceleri elimin şişmesiyle uyanıyorum ödem dolu oluyor ve sabahta acıyor ödem azalmış oluyor büyük oranda nedeni nedir gündüz değil gece oluyor gündüzde acıyor
BurcuGorkem Ebruskahh malesef ben uzun zamandır cekıyorum her gece hareketsiz kalınca şişip acıyor magnezyum felanda fayda etmıyor alıştım artık 😫
aslanreis Ebruskahh tansiyonum tuzum normal doktorum baktı herseyime kiloda öyle cok olmadım günlük su tüketimimde iyi ama sabahları ellerim ayaklarım şiş uyanıyorum ayaklarımın altı acıyo bastıkca ama sonra geciyor 32 haftalık oldum bi kac haftadır böyle
Srd Ebruskahh gece uyurken el yataktan aşağı sarkıyorsa şişlik oluyor benmde öyle uyandığımda yataktan sarkmış şekilde görüyorum hemen havaya kaldırıp düzeltiyorum kan akışını
Milkshakee Ebruskahh 31.haftadayim sismez sismez diyordum çok kötü oldu parmaklarım erkek eli gibi ,😔
BurcuGorkem Ebruskahh hamilelikte oluyor iki doktorumda öyle söyledi ellerdeki sinir sıkışmasındanmış, su çok için tuzu azaltın magnezyum için başka çaresi yok
Milkshakee Ebruskahh ekmeği kes diyorlar bana ben nasıl ekmeği keseyim sen söyle ekmeksiz hayatmi olur be😃
BurcuGorkem Ebruskahh eger hareketsiz kaldıgında başlıyorsa uyuşman ve hareket ettirdiğinde yavas yavas duzelıyosa benim gibi oluyordur benim iki doktorumda önemsemedi hamilelikten deyip gecti canım su iç tuz yeme
BurcuGorkem Milkshakee keserek ye canım 😂 valla bende yiyorum oh çıtır çıtır gidip alayım kahvaltıya😂
Ebruskahh Ctorun Milkshakee Milkshakee Ekmek yiyemezsem bayılırım vallahi ama tam buğday günde 3 4 dilim o da
Ebruskahh BurcuGorkem evet geçiyor sonrasında tuz çok kullanmam ama yemeklerde de dikkat ederim artık
Cicek10 Ebruskahh benim de çok oluyor doktora sordum yapacak bir şey yok dedi hamilelik bitikten sonra bir anda hepsi geçecek ama şimdi hiçbir şey yapamayız dedi
Milkshakee BurcuGorkem hahah. Bu iyiydi şimdi bende yicem çayı bekliyorum demlensin😃 Afiyet olsun sana da🌸