Lanadelzey 10 gün önce 38 haftalık olarak doğurdum sezaryan ile benmkininde inlemedi vardı ciğerlerindeki sıvıyı atamamış birde sarilik ihtimaline karşı alıyoruz dedi hava verirler muhtemelen benimkine öyle yaptılar ilk gün odaya getirip yarim saat ten tene yaptılar bebek alışamadı aldılar bi hirlamasini orda duydum sonra 2. Gün görmeye aldılar hırıltı kalmamıştı ısallh sizinde cabuk geçer birde sürekli bilgi alın yarim yamalak bilgi vermesinler bizimkiler her gün bi bahane bisey buluyorlardı meğerse bebeğin çok abartı durumu yokmus