Mila33 kimi gebenin ilaçla düzeldiğini okuduk buradan.Rabbim size de aynı sevinci yaşatsın,zamanında alın kucağınıza bebeğinizi🤲🏻 Rahim yetmezliği (servikal yetmezlik) bakabilirsiniz forum içinde nice doğum yapan,uzunluğu yeterli srviyede kalan annemin var☺️ Benim 21. Haftamda 13mm ile yatışım yapıldı,doğum yapmak üzereydim hastanede yattım serklaj yapıldı(rahim ağzına dikiş atıldı) benim aşırı ağrım ve sancım vardı sürekli de kanamam oluyordu.Şu an 33+1′iz hamd olsun bu günleri de gördük,tuvalet ve banyo harici kalkmam yasak.Yatın,dik oturmayın uzun süre,ağır kaldırmayın,kendinizi dahi taşımayın ellerinizle yataktan kalkarken.İlaçlar zaten etkisini gösterir bir haftada.Çok geçmiş olsun