Cennet-polat anne17 normal istiyorum bebiş iyi canım ama gelesi yok heralde yalancı sancılar arada oluyor bide aşırı bı kaşıntı var vücudumda çıldırcam ya 3.4gunudr oldu heryerim kaşınmaya başladı ☹️