Kdk Nazarokay amiiin hepimize sağlıkla nasip olsun inşallah 🌸🙏🏻 Bende buton da yok sancıda yok hiçbişey yok😂
anne17 Cennet-polat Sizinle aynıyızz, normal mi istiyorsunuz sezaryen mı? 😊 bebiş nasıl sizde durumlar nasıl merak ettim aynı zaman olunca 🙈
Cennet-polat anne17 normal istiyorum bebiş iyi canım ama gelesi yok heralde yalancı sancılar arada oluyor bide aşırı bı kaşıntı var vücudumda çıldırcam ya 3.4gunudr oldu heryerim kaşınmaya başladı ☹️
AylinCk Kdk evet çok az kaldı hayırlısı ile 😍 ikinci bebişim benim ilki de sezeryandı isteğe bağlı yapmıştım şimdide sezeryan 😍😍