Elisammmbade ben dogum yapalı 27 gun oldu sezeryan yaptım belden uyusmali ve ciktigimda anormal sekilde kanama oldu senin 5kere basmislar benim surekli karnima bastırdilar ve alttan muayene ettiler rahim oturdumu diye ssni en iyi ben anlarim yani canim hemsirelerin kollarini sikmaktan yalvarmaktan bitap düşmüştüm . Ben ki hic canim tstli degildir yani düşün hala karnima kendim bile dogru duzgun elleyemem. Ve benim o ilk ayaga kalkis oluyor ya o zamanda bayginlik gecirdim cok sıkıntılıydi allah kimseye oyle yaşatmasın yani. Bende hala kontrole gidemedim doktoruma randevu alamiyorum ama gitmem gerek sene gozunu kapat git bence cunku biz onu atlatmissak doktorumuzun yaptigi muayene sinek isirigi gibi olcak merak etme soz konusu kendi sagligimiz sonucta ☺️