Elisammmbade Doğum yapalı 15 gün oldu doktor taburcu olduktan 1 hafta sonra kontörole gel demişti ama bende aşırı bı korku oluştu cesaretim yok gitmeye yani tramva gibi bişey kaldı sezeryan sonrası o karnıma basması sonucu hastanenin önünden bile gecmek istemiyorum canım çok acımıştı şimdi karnıma birinin dokunmasını bırakın kendim bile dokunamiyorum. Nasıl yapicam bilmiyorum gitmesem olmaz mı benim gibi gitmeyen var mı 😓 bide hala su geçirmez bantla duş alıyorum
Ceylan25 Elisammmbade ben dogum yapalı 27 gun oldu sezeryan yaptım belden uyusmali ve ciktigimda anormal sekilde kanama oldu senin 5kere basmislar benim surekli karnima bastırdilar ve alttan muayene ettiler rahim oturdumu diye ssni en iyi ben anlarim yani canim hemsirelerin kollarini sikmaktan yalvarmaktan bitap düşmüştüm . Ben ki hic canim tstli degildir yani düşün hala karnima kendim bile dogru duzgun elleyemem. Ve benim o ilk ayaga kalkis oluyor ya o zamanda bayginlik gecirdim cok sıkıntılıydi allah kimseye oyle yaşatmasın yani. Bende hala kontrole gidemedim doktoruma randevu alamiyorum ama gitmem gerek sene gozunu kapat git bence cunku biz onu atlatmissak doktorumuzun yaptigi muayene sinek isirigi gibi olcak merak etme soz konusu kendi sagligimiz sonucta ☺️
Nura6 Elisammmbade canım ben 34 gün önce sezeryan oldum doğumdan sonraki gün bantla duş aldım senin gibi sonra bandı çıkardım bantsız aldım 2. Günden itibaren doktorum güzelce kurut hiç bişey olmaz dedi olmadı da zaten. Kontrole gelince 1 hafta sonra demişti bana da fakat ben bebeğimin işitme testi olduğu için hazır gelmişken muayne olayım deyip 4. Günü oldum ultrasonla biraz bastırarak bakıldı dikişlerde de açılma var mı diye ama 10 saniye bişey yani. Korkmayın bir an önce gidin bence
Selin23 Mery16 ben de iki gün oldu doğalı yarın yıkam bandını sök dedi dikişler patlar mı ya estetik dikişmiş bide o neyse
Elisammmbade Mery16 yok bandı hastanede çıkarmıştı canım doktor doğumdan sonra ben duş alırken su geçirmez bandı yapıştırıp duştan sonra çıkarıyorum
Mery16 Herhangi bir enfeksiyon kapma durumunda daha cok canın acır emin ol ve biran once git ve kurtul .
gokcekocyigit07 Selin23 epiyoztomi yani eriyen dikiş demek, eski usul gibi gidip dikiş aldırmak flan yok kendiliğinden zamanla eriyor içeride, bende 3.gün çıkardım bantı, düzenli pansuman yap, patlamaz ayrıca yeter ki iyi bak kendine korkma 🤗
Mery16 Selin23 hicbirşey olmaz canım korkma ben hastahaneden eve geldim ve hemen dikkatlice dusumu aldım . Estetik dikiş benimki de yapıştırma da deniyor sorun yok korkma 🥳
gokcekocyigit07 3.günden sonra bantı çıkarmıştım ben, korkulacak bir şey yok ultrasonda rahime bakacak ve dikiş yerini kontorl edecek, gitmelisin sağlığın için git 👍
Selin23 Kızlar bide sizde de sezaryen sonra aşırı bi ağrı oldu mu yatarken kalkarken yürürken baya zorlanıyorum ben yaa
gokcekocyigit07 Selin23 baş ağrısı 1 hafta çektim bol nescafe, bol su ve bol yürüyüş iyi geliyor, zamanla hafifleyerek geçecek 🤗
Mery16 Selin23 kişiye gore degisiyor demek ki yaa ben cok rahattım ertesi gün dısarı cıktım ama ikinci nasıl olur bilmiyorum 😰
ecemp161013 Selin23 ben asiri kotuydum tek başıma anca 1 hafta sonra kalkabildim naz diyenler oldu yaşamayan bilmez bos konuşurlar anca
Denizyildizii Gul-42 Genel anestezi olduysa hissetmiştir. Benim geneldi açıyor biraz ama abartilacak bisey yok
Elisammmbade Gul-42 genel anesteziyle doğum yaptım odaya çıktığımda hiç bir yerim uyuşuk değildi hemşire 5 kez 2 saat aralıklarla hem alttan muayene etti hemde o anda karnıma bütün gücü ile bastırdı benim çığlıklarıma her defasında annemle teyzem ağladı. Ben o gün doğumda değilde o bastırmada 5 kez mezara girdim çıktım
Mery16 Elisammmbade ozaman korkma canım benim neyden korkuyorsun git icin rahatlasın sonsuza dek kurtul 🎈
Gul-42 Denizyildizii tam tersı genelde komple baygın hıssetmezlı epıduralda hısseder uyanık oldugu ıcın dun bırı yazmıştı aynı böyle
Denizyildizii Gul-42 uyanikken bastırdıkları için hissetmiştim. Belden uyuşuk olunca nasıl kesikleri hissetmiyorlarsa bunu da hissetmiyorlar
Elisammmbade Gul-42 epidural de doğum sonrası hala uyuşuk oluyorsun genelde doğumdan sonra odaya alındığında uyaniyorsun ve her yerini hissediyorsun
Gul-42 Elisammmbade ay ınanmıorum ya karnına nasıl basıolar ben anladımkı genelde komple uyuyosun ya ılacın etkısı gctıde hıssettın anladım sonra sen uyanınca ne bıleyım agrı kesıcı falan serum falan vermedıler mı
Gul-42 Elisammmbade evt evt cnm bılıorum ne bıleyım agrıc kesıcı falan verselerdı epıde uyusuk oluosun zamanla acılıo ben amelyatta oldu anladım genelde baygın oluosuun uyandın uyutmadılar falan sandım