aakkss Civcivim000 düşündüm aslında bende Türkçe karakter düşünmezdim ama o kadar çok isim eledimki artık bu son düşüneceğim şey sanırım. Sizde isim önerisi varsa alırım? 🙈
Civcivim000 aakkss ben daha 9 10 haftalığım hiç düşünmedim cinsiyet öğrendikten sonra nasipse😅eşim erkek olursa tuna olsun diyor fikir sordunuz onu söylemiş olayım😄
Melisapg Ayy bir gün evladım olur da erkek olursa koymak istediğim isimler; çağan-karan-aslan 💙 Ben olsam kesin karar veremez kura çekerdim çünkü ikiside bir birinden güzel 🤩 Sağlıkla gelsin🥂
Didem_678 aakkss Karan kulaga hoş geliyor ben de düşünmüştüm ama diger anlamı Karanlık ve anlamları önemli benim için