Karan burak özçivitten ötürü çok popüler olduğu için bence çağan aslında ama ben olsam koymazdım Türkçe karakterli isimler pek tercihim değil kullanıcı adı mail vs sıkıntı yaşadığım için kendim çocuğuma türkçe harfli isim koymak istemiyorum 😅 ama sizin için önemli bi nokta olmayacaksa çağan bence