demirmommm beni 5 ağustosta çağırmıştı sağlık ocağındaki ebe o zaman 18+3 oluyordu. Burada 19. Hafta diye gördüm yorumlarda doktora sordum aile hekiminiz yapacak oraya gidin dedi. Bugün gittim söyledim kaydım vardı içeride baktılar bi şeylere sonra yaptı 🤷🏼♀️ size nasıl dedilerse öyle yaptırın sonuçta daha iyi biliyorlardır diye düşünüyorum :)