demirmommm Seda_nrr Bunları bende uygulayayım 😊Sizde benim gibi korkanlardanmışsınız bende eşimi gitmeyelim aşıya diye kandırmaya çalışıyorum 😂
Seda_nrr demirmommm adam sırf aşı olayım diye aşı olacağım sabah kahvaltıya götürdü 😂 bu korkaklıkla nasıl doğururuz acaba 😂
ecemsmom demirmommm inşallah bende hep milletin sözlerinden etkilendim korkmuştum ama hiçbirşey yok gerçekten 😊
demirmommm minikkelebegimmmm Söylediğiniz iyi oldu zaten korkudan tansiyonum düşer kesin bari aç bir de gitmeyeyim 😊
demirmommm Minaminisi İşte benim bünyem de çok hafif herşeyi ağır geçiriyorum o yüzden beni de etkilememesi biraz imkansız gibi
demirmommm ecemsmom ben ilkokuldan beri aşılardan kaçtığım için kendi kendimi yeterince korkuttum kimseye gerek kalmadı 😂
demirmommm Seda_nrr Bende sabahtan beri aklıma geldikçe yarına bir iş çıkarmaya çalışıyorum 😂Yok kaçışım yok gibi 😊Bende onu düşünüyorum sezeryan istiyorum birde nasıl doğacak acaba 😊
aybkaslan demirmommm Ben geçen hafta yaptırdım bende korktum yan stki olur diye ama hiç bişey olmadı şükür sadece hafif kolumda 2-3 gün ağrı oldu ama çok çok hafif okadar
Babyloveee Bende olduğumda iki üç güm kolum ağrıdı o kadar. Bu arada ikinci dozu 4 değil de 3 hafta sonra olsam sorun olur mu acaba bu şekilde ikinci dozu erken olan var mı ? Olcağım zamanda yıllık iznime denk geliyor sonrası geç olabilir de
demirmommm Babyloveee Araya bir ay girse iyi olur diye biliyorum sağlık ocağındakiler de yapmayabilir. Konuşup sormak lazım
Tusel Vurulduğu ilk sn yandı sonra azıcık acıdı bi kaç gün sadece dokunduğunda acıdı başka bişi olmadı