esmerrmm Dilekcnkn evet banada oyle diyorlar yukselmesinde düşüklük iyi diyorlar. Bnde 5 dk ayakta kaldimmi bayginlik geciriyorum sanki allah yardimcimiz olsun
Dilekcnkn esmerrmm Aminn canım valla aynı şekilde artık yürüyüş yapmam lazım ama yapamıyoruz ki 🤷♀️🤷♀️
esmerrmm Dilekcnkn aksam serin havada eşinle cikabilirsin canm daha rahat oluyor . Hamileligimden beri gunduz hic disari cikmadim hapis gibi 😅 doktorda tek basina cikma biyerde duser kalirsjn demisti o yuzdende korkuyorum