Jule 30 haftalik hamileyim ve bu hafta sancim cok fazla belim bacaklarim ozel bolgemin ustu ve gogsumun alti agriyor akintimda var geceleri uyuyamiyorum yasayan varmi bu durumu
Dilekcnkn Jule Aynı haftadayız canım 30+4 günlük hamileyim 29 haftadan beri nefes alamıyorum artık gece yatamıyorum tansiyonum sürekli düşüyor üzerimde öküz oturmuş gibiyim sığamıyorum bir yere iki adım yürüsem yoruluyorum hemenn offf 🤦♀️🤦♀️
ekimannesi3 Jule 30 haftalığım Bende de kasık ağrsıı oluyor 16. haftamdan beri var. Ayağa kalktığımda ilk birkaç adımı zor atıyorım ve aşırı kasılmam olıyor. Doktor rahim ağzın kapalı o yüzden korkma dedi
Jule tcasl ilac felan atamiyorum suda eritilenden verdi midem almiyor cogu kisi de dogum habercisi diyor
tcasl Jule şuan bende 33+1 deyim 29 dan beri bu ağrıyı cekiyorum magnezyum rahatlattı erken doğumla ilgili bişey demedi doktor
Elifkaratekin Bende 30 haftalık hamileyim kasıklarım ve altı çok ağrıyor doktor pelvis kemiğin genişliyor ondandır dedi rahim büyüdükçe baskı da yapıyormuş normal yani korkma
Jule Dilekcnkn ben hergun parka yuruyuse giderdim simdi disari adim atamiyorum burun kanamamda var nefes almaktada zorlaniyorum delircem artik
esmerrmm Dilekcnkn tansiyon düşüklügüyle ilgili birsey dedimi doktor . Benimde tansiyonum hep düşük senin gibiyim
Dilekcnkn Jule Ben hiç yürümüyorum yaa o yüzden 2 adım atınca kasıklarım ağrıyor artık hemen yoruluyorum offff bunaldım 7. Ay benim için berbat geçiyor neden burun kanamanız var sizin sıcaktan falan mı ?
Dilekcnkn Jule Valla artık ondan mı başka birşey mi bilmiyorum ama harbiden kötüyüm yani nefes alamıyorum böyle geçerse bilmiyorum napıcam
Dilekcnkn Jule Ayy hiç bilmiyorum hani 2. Trimester dönemine balayı dönemi diyorlar ya evlilik gibi demek ki canım cicim bitti kavgalar başladı 😂😂
Dilekcnkn esmerrmm Yani hemşire demişti hani yükselmesindense düşmesi iyidir diye ama ben daralıyorum böyle yürüyorum evin içinde ama boğuluyorum çarşamba gittiğimde sorucam doktoruma
esmerrmm Dilekcnkn evet banada oyle diyorlar yukselmesinde düşüklük iyi diyorlar. Bnde 5 dk ayakta kaldimmi bayginlik geciriyorum sanki allah yardimcimiz olsun