Hiraa tecrübeli değilim diş hekimiyim :)) sizde geçirmiş olabilir belki hamilelik hormonlarından oluşan hassasiyetten ağrı oldu ve sarımsak ya da karanfil dişi uyuşturur ve bakteri öldürülmesine yardımcı olur. Şansınıza size iyi denk gelmiş geçmiş şükür. Ama burda deneyip ertesi gün yüzü şişenler oldu çünkü alttaki kisti ve ya enfeksiyonu arttırabiliyor da :)