Busra624 cnm bnimde dolgulu dişim çok kötü ağrıyor. Dişçiye gittim 4 aylıkken röntgen çekmem lazım riskli doğumdan sonra gel dedi. Ve ağrı dahada kötü oldu 7 aylık oldum ve Disimde intaap oldugunu düşündüm. Yine gttim dişçiye ve tahminim doğru intaap olmuş .antibiyotik verdi. Doğumdan sonra gel dedi. İşlem için . İlacida 1 kere icdim korkarak gebeliğe göre verdi ama tedirginim yine😢 hepsini içmem zaten ya