Aryapoyraz Gecmesi icin ne yapabilirim ne olur yardımcı olun kolum öyle şişti ki parmaklarım bile ağrıyor zonkluyor kolum iptal resmen 😥
Symazturk Aryapoyraz buz koyabilirsiniz sağlık ocağındaki hemşire öyle söylemişti bana çok geçmiş olsun çok zor bir ağrı 😔
Deletedmom27272 Aryapoyraz bende bugün oldum bana çok ağrırsa eğer minoset yada parol içebilirsin dedi
Aryapoyraz minikane21 olmanız gerekiyor 20 haftada sağlık ocağında takipte misiniz onlar normalde arıyorlar
Gizem5901 minikane21 tam zamanı suan ebenizin arayıp çağırması lazımdı bende tam 20 haftalıkkten vuruldum şimdi 2. Dozu olcam eylül de .
Hilal-95 Aryapoyraz ooyy oyy bacım ben kolumu kaldırmak için 3 kişi felan çağırıcaktım nerdeyse çok zor oluyor bnde 2. Dozu olcam😬😬😬
Cilekliruyam Aryapoyraz bana hemşire buz koy demişti canım çok şişerse. Benimde ağrım oldu birkaç gün sürdü hafif şişlik oldu kolumu kaldıramadım kendiliğinden geçti birşey yapmadım ama.
bebegimizibekliyoruz1 Aryapoyraz bende bu öğlen oldum 20.haftamda ama şimdilik bi ağrı şişme olmadı şişerse agrirsa kolonya tut bol bol buz koy dedu
minikane21 Aryapoyraz evet takipteyim aslında her tarafta pruluton vurdurmak için gidiyorum ama bisey demediler .. yarın gideyim olmadi ben
Kestanesekeri Aryapoyraz İlk dozda çok ağrıyor 3 gün.parol iç demişti bana ebe bir gün içtim iyi geldi.2.doz kolay oldu.Rabbim şifa versin
Cilekliruyam Aryapoyraz valla birsüre ağrıyo canım o ağrı geçmiyo sanırım hemşire de bana demişti benim çok ağır geçmişti dediydi