Nrsn_7272 merhaba ben de 7 haftalıkken kalp atışı için gittiğimde doktorum karından net göremediği için alttan muayeneyi önerdi ve kabul ettim. Daha önce bana da söylenmişti çok tehlikeli diye, ben doktoruma çok güveniyorum ve bu tamamen sizinle doktorunuz arasında olan bi durumdur. Ben kimseyle paylaşmamıştım alttan muayene olduğumu eşim hariç kimse bilmez. Ne kadar anlatırsanız o kadar sıkılırsınız. Hiç kötü düşünmeyin doktorunuz sizin için en iyisini bilir🙏🏼 Sağlıkla kavuşun inşallah 🌸