gozde3592 marbling10 sıkılırsın ben sıkılmaya başladım ki daha dün artık izne ayrılmam gerek diyordum😅bir gün dayanamadım
Gizmom gozde3592 yani hazırlık yapın desem daha erken gibi calısana gün geçmez evet haklısınız gezin bari bol bol
gozde3592 mom170 32 de çalışablr al ben öyle yapcam sonra 20 gün yıllık iznimi 35 e kadar kullancam analık iznimi 35 de başlatcam
Berrak_ mom170 hayır idari izin aktarılamıyor. Ancak 32. haftada çalışabilir raporu alıp 37. haftadan sonraya aktarabilirsiniz
marbling10 gozde3592 Yıllık izni doğumdan v analıktan sonra kullanabiliyor muyuz peki? 32 de çalışır alıp 37 ye kadar çalışmayı düşünüyorum. Yıllık iznim de diğer yıla kalsın onu da analık izni bitince alayım dedim
Hat90 gozde3592 bende aynısını düşünüyorum çalışabilir raporu alınca yıllık izin kullanabiliriz değil mi?
-MinikMucizem- gozde3592 32 den sonra izin kullanırsan doğum izninden dusuluyor canım fiilen çalıştığın günler sayılıyor doğum sonrasına sadece
mom170 gozde3592 bende evdeyim aslında tüm gün gelip gittiğim kimsede yok ama yalnızlıkta iyi geliyor😁😅
gozde3592 marbling10 ben bizim teşkilata pek güvenmediğim için çünkü amir kanaatinde kullandırmayabiliyor diğer sene o yüzden 32-35 arası çalışabilir alıp kullanıcam ..per yoj yapılıyor dedi sabırsızlıklak 32 yi bekliyorum taş koyan olmasa kullanıcam canım
-MinikMucizem- marbling10 kullanabiliyorsunuz izninizi doğum izni bitince 32-37 arası kullanmamaniz gerekiyor doğum sonrasına aktarılması için analık izninin
gozde3592 mom170 vala ben bunaldım kuş var evde kendimi dnla konuşurken buldum evi temizledim yürüyüş yaptım bakım yaptım bunaldım😅😅
marbling10 gozde3592 peki son sorum 🤭 analık izni sonrası yıllık izin alıp arkasından ücretsiz izin alabilir miyim