Betul43 yok Valla olmuyor biraz oluyor ilk ikisi isteyerek oldu ikiz gibi büyüsünler istedim üçüncü gebeliğim sürpriz oldu bize beklemiyorduk valla hapla korunurken hamile kaldım sağlık olsun tabi rabbim ömürlerini uzun etsin hepimizin evlatlarını ömürlerini uzun etsin başta biraz zorluğu oluyordu şimdi o kadar Yok sadece oğlum kıskanıyo biraz onda sıkıntı yaşıyorum biraz büyük kızım ise seviyor ediyor çok şükür zarar vermiyorlar kızım 2.5 yaşında oğlum 1.5 yaşında üçüncü kızım da 29 günlük oda suan annemde kalıyorum eşim çalıştığı için il dışında doğumum da buradaydım o yüzden o kadar sıkıntı çekmiyorum