mervebuglemtkn genellemiyim ama çoğu devlet hastanesi takmıyor ben kontrole gitmiştim hayatımda ilk kes kadın doğuma hamilelik testi için kan aldı sonra da gelip hamile değilsin dedi e zaten biliyordum korunuyordum çünkü tutturdu nst ye bağlıcaz seni diye şok olmuştum o günden sonra gitmedim ben de