Hanımlar iki tarama zeka testi ile cinsiyet belli olurmuş ve bunu çok net şekilde söyleyen insanlar var öyle olsa doktor bilmez mi doktorun bilmediğini insanlar nasıl biliyor yani bunun gerçeklik payı nedir bilen var mı ? Mesela değer 50 altı ise erkek 50 üzeri ise kız mış.. Öyle diyorlar ??