minikane21 malesef sürekli yatıyorum yemeyi bile yatış pozisyonunda yiyorum, dikişlere zarar vermemek için, hastaneye gittim dün, doktorum yürümemi istemedi tekerlekli sandalyeyle hallettim işimi. Sen yine dikkat et yat sürekli, bende öyle rahmim de hissediyordum herkes bebek büyüyor dedi ama malesef öyle değilmiş kisalik olmuş ondan öyle hissediyormuşum.