Cutebaby Blackangelss hayırlısı olsun inşallah canım 🙏🏻 merak etme düşük olsa bile çoğu kadın ilk gebeliği düşükle sonuçlanabiliyor. Daha sonra tekrar hamile kalınabilir sağlıklı şekilde
Tmmz Blackangelss canım ben de merak ettim inşallaah bir şey olmamıştır sağlıklıdır. Haber verirsin buradan 🙏🏻
Pembepanterr Blackangelss adet gibiyse kimyasal gebelik olabilir ben 2 ay önce öyle geçirdim 5+1 de adet olmuştum meğer kimyasalmıs
Blackangelss Kızlar değerlerim 5998.6 dan 10922 ye yükselmiş bebeğim yaşıyor pazartesi kontrole gidecem 😍
Cutebaby Blackangelss yaa çok şükür çok sevindim kuzumm haydi inşallah bebeğini görürsün yarın yine yaz 🙈