teletabi Blackangelss gebeliğin hiçbir haftasında kanama normal değil vakit kaybetmeden doktora git canım
Saripapatyam1 Blackangelss adet kanaması kadar çok bi kanama tabiki de normal değil kanamanın hiç biri normal olmaz hemen doktora gidin kötüyü düşünmeden strese girmeyin
Pembepanterr Blackangelss adet gibiyse kimyasal gebelik olabilir ben 2 ay önce öyle geçirdim 5+1 de adet olmuştum meğer kimyasalmıs
Blackangelss Düşük riskim varmış arkadaşlar beta değerim 5998.6 çıktı Cumartesi sabah tekrar kan vericem eğer artarsa düşük yok azalırsa düşük var 😔
Suzanxx Blackangelss değerinde iyi keseyi gördünüzmü kanama için ilaç verdiler i canım cok geçmiş olsun
[silindi] Blackangelss Benim de 5 haftalıkken oldu kese arkasında kanama vardı hemen acilde progesteron iğne yapıldı sonra hapa başladım iki üç güne kesildi. Acile düşürdüm diye bağıra bağıra girmiştim ay kabus gibiydi ama birşey olmadı sizinde olmayacak inşallah 🤲🏻
Blackangelss Kese gördük ama içi boş dedi doktor muhtemelen düşük olmuş dedi değerlerime bakalım dedi ilaç felan vermedi 5 haftalığım 😔
Cutebaby Blackangelss canım belli olmaz daha çok yeni düşük olmayabilir bekle yarın kan vereceksin dimi
Cutebaby Blackangelss hayırlısı olsun inşallah canım 🙏🏻 merak etme düşük olsa bile çoğu kadın ilk gebeliği düşükle sonuçlanabiliyor. Daha sonra tekrar hamile kalınabilir sağlıklı şekilde