Kızlaaar , sizde sürekli insanların sizi aramalarından bunaldınız mı yoksa ben depresif bi moda mı girdim ????
Sağlık çalışanıyım gebelik öncesinde çalışıyordum haliyle insanlarla bu kadar telefonda bıdı bıdı yapacak halim veya ‘yemeğe gelin’ hadi dışarı çaya çıkalım ' ısrarlarına cevabım vardı , ama şimdi öyle bunalıyorum ki annem bir yandan kayınvalidem (tam bir ısrar makinası ) bir yandan. Ananesi teyzesi arkadaşı hiç saymıyorum bile … telefondan tiksindim 🤭😩🤮