Gulsah60 benim yanımda zaten eşim kalacak. İkimizde tecrübeliyiz artık, bir de salgından dolayı annemi yda ablamı riske atmak istemiyorum. Çok dikkat ediyoruz çünkü, simdi hastaneden bisey kaparlarsa Allah korusun içime dert olur. Eşim zaten maşallah çok meraklı ve becerikli. Büyük kızımız 9 yaşında, eşim bi tek süt veremedi yani öyle düşünün😁