designermom Kızlar derdin o mu demeyin aslinda gerçekten o degil de ben yumurtlama gördüm yine ve ilk kez T çizgisi bu kadar pik oldu.Sizce değerlendirmeli miyiz?Esim de corona ben de .Emin olamadım.Gebelik kesinlikle yok bu arada. https://imgyukle.com/i/i80Es
Belacivciv designermom Bana riskli bir durum gibi geldi ama durumunuzu tam bilemediğim için, doktora sorabiliyosanız sorun bence daha iyi olur
mervenazlis designermom korona hala daha cozulememis bir hastalik, ben hastaliktan 2 ay sonra hamile kaldim ama omda bile icim icimi yedi 🥶 elbette bu benim fikrim, bence bekleyin, hakkinizda hayirlisi olsin 🐣🌸
Smk designermom canım ben degerlendirmemiştim bende yakalandım ama benim eşime bulasmamıstı ondan ikinizde corona ama ilaç kullanıyosunuz onda yazıyo zaten ilaç bittikten 15 gün sonra ilişki diye degerlendirme yani
designermom Smk valla yalan yok degerlenlendircem doktor da bisey demedi ilaçlarım bugün bitiyor zten
Sancarefeem designermom değerlendirme derim açık açık çünkü hamileyim yeni bitti karantinam ilaç kullanamadığım için çok yıprandım eşim benden baya farkla düzeldi
Mom3834 designermom bence ilaçlarınız bitip 2-3 hafta geçmeden yani 1 adet dönemi, değerlendirmeyin. İlaçlar bitiyor ama etkisi devam edecek.
Valide designermom ya kuzum değerlendir zaten takdiri ilahi bu yavru olacaksa olacak olmayacaksa da covit movit bahane bence sağlıklı bir gebelik olursa tutunur zaten 💋
Milkshakee designermom eğer hafif atlatiyorsan ağrın sizin falan yoksa değerlendir derim hemen bugün değerlendirince yarın hamile kalınmıyor zaten en az 15 gün yine bekliceksiniz sonuç için 😊 hayırlısı olsun inşallah 🙏
designermom Mom3834 canim doktor ile görüştüm de sanırım degkerlendircsz🤷♀️Hayırlısı artık ne yapayım
Mom3834 designermom kendi seçiminiz :) bende hastayken aynı seyi yasadım bizde gebelik düsünmeden olmuştu, doktor arkadaşım tüh kötü denk gelmiş olmasa iyi ama hayırlısı demişti. Takdir sizin 😊 şükür ki o ay kalmadım 3-4 ay sonra hamile kaldım. Sizin içinde hayırlısı olsun