marbling10 Herkese merhaba, hamilelik boyunca özellikle tükettiğiniz kutu meyve ve çerezler neler. Tüketme miktarınız ve tüketme sebebiniz (faydası) nedir? Paylaşırsanız çok sevinirim. Ben özellikle ceviz ve kuru kayısı yiyorum.
Eymen-ss marbling10 Kaju ceviz badem beyin gelişimi için bunlar faydalı olduğu için birde kuru kırmızı üzüm kanım düşük olduğu için 🤗
hepoyleolurzaten marbling10 çiğ fındık ve badem tavsiye ederim, kavrulmuş olanlara göre faydası daha fazla 😊
zeynepin_annesiiii marbling10 tatlı baklava pasta cikolata 🤦🏻♀️ . Bende isterdim faydalı şeyler tüketmek ama maalesef . Sürekli canım tatlı istiyo
marbling10 Eymen-ss kaju ve badem de mi beyin gelişimi sağlıyormuş, süpee o zaman. Ben de tüketmek istiyorum da faydalarına bakmamıştım. Afiyet olsun ☺️
marbling10 _tubi_ hurmaya erken haftalarda zararlı dşyen de var tüketilmeli diyen de, siz doktorunuza sordunuz mu ya da siz ne düşünüyorsunuz? Afiyet olsun ☺️
Mrymm93 _tubi_ hurma yenmemeli diye biliyorum dogumu hizlandiriyomus onu son zamanlar yemelisin ikinci dogumum olck benim doktoruna sor istersen
hepoyleolurzaten marbling10 zeka gelişimi için önemli en başta bildiğim kadarıyla, ekstra folik asit, kalsiyum, protein açısından zengin. Birde bebise sağlıklı bir şekilde kilo aldırıyor ☺
marbling10 zeynepin_annesiiii oo eşim hayatta izin vermez 🤭 öyle çok sağlıksız beslenen biri de değilim ama o hep hassastı, şimdi bebeğe zararı olacak diye hiç istemiyor. Paketli ürün flan yedirmiyor.
Belacivciv marbling10 Çiğ kuruyemiş hangisini seviyorsam onu yiyorum, kuru üzüm koyuyorum yanına bi de. Ara öğün olarak tüketiyorum ben meyve vs yedikten sonra
mervenazlis marbling10 findik ceviz badem, bebisim gelisimi icin.. buyuk tualeti rahat yapabilmek icin kuru kyisi cok yedim incir de ama sonra armutun cok faydasini gordum
Mihrimahirem marbling10 çiğ kuruyemiş öneriyorlar genel olarak hepsi yani. Yiyebilirsiniz faydalı yağlar olduğu için