Papatya6565 Canım korkma hafta olarak çok erken değilsin ki emin ol bir sıkıntı olsa da belki 1 2 gün Yani öyle uzun sürelik bir durum olacağını sanmıyorum. Sana birşey diyeyim mi bebekler çok çok güçlü bunu oğlumda gördüm minicikti 3 gün hastanede kaldık kaç tane kan aldılar bir bilsen ellerinin her yeri mosmor olmuştu ama bak şuan tam bir serseri yaramaz şebek bir bebiş oldu 🎈 Rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin sen güçlü ol ki bebeğinde güçlü olsun 🙏