Duygu_aslann Papatya6565 benim acilmaya dair hicbi belirtim yok ne agrim ne sizim ne batma nst de de cikmiyor agri anlamadim gitti. Acilma ilerlerse nasil anlycam bilmiyorum
bilnazo68o Papatya6565 geçmiş olsun. Bende 31 haftalığım ciğer geliştirici iğne yi yaptırdım. Bebeğim suan 1900 kg olmuş. Kaça kadar durur bilmiyorum. Ayriyeten pruloton depot iğne de yaptırıyorum. Açılma yok ama kasılma cok bende de bebeğin başı cok asagı inmiş dedi 😞benim de normal gözüküyor aklımda aynı sorular küveze girer mi solunum sıkıntısı olur mu falan. Tek haftasını doldursaydı
Papatya6565 bilnazo68o allah büyüktür içini ferah tut fazla ayakta durma stres yapma stres yapa yapa bu haldeym ben😑☹️Kaynanamlar çok çektirdi bana hergünm eşimle kavgayla ağlamaklı geçti ben sadece onları allaha havale ediyrm sende stresten uzak dur bol bol karpuz ye bebeğe kilo yapsın en azından kilosu ii olur inş
bykarakan nzlm45 banafa öyle dedi hareket için ama zaten çok hareketli değil dönerdi falan ondan bilirdim şey dedi bir de saatte 1 2 kere kendini belli eder bende hiç yok işte
Polyannaa123 nzlm45 bende ishalim ne yaptıysam geçmedi ilaç da kullanamıyoruz ağrı sancıda yapıyor nstde sancı çıkıyor ishalden kaynaklı olabilir dediler yinede ciğer geliştirici iğne vuruldum. Inşallah vakti zamanı geldigınde doğar bebekler.
Polyannaa123 nzlm45 kaç haftalıksın bu gunler de geçicek inşallah hamile olmadan önce varmıydı böyle sıkıntı
nzlm45 Polyannaa123 35 teyim, hamilelikte çıktı, ondan önceki hayatımda sürekli kabız olduğum için kolonoskopi bile yapılmıştı, bağırsak ta tembellik çıktı, şimdi niye böyle bilmiyorum ama kafaya takınca hiç geçmiyor bama biraz da psikolojik dediler
Polyannaa123 nzlm45 anladım çok geçmiş olsun gerçekten ıshal çok kötü insani halsiz bırakıyor. 1 haftadır yaşadığımı biliyorum. Inşallah atlatırsınız. Bebisinizi de vakti zamanı geldigınde sağlıklı bir şekilde kucağınıza alırsınız 😊
birprensesvebirprensannesi Papatya6565 35+2 de doğum yaptım ciğer geliştirici de olmadım çok şükür 2 saat kontrol amaçlı kaldı 🤷♀️
Ebuga Merhaba benim oğlum da 36+3 de doğdu kilosu 2490 dı. Hastahaneden çıktığımızda 2300 e düştü . Ne ciğer geliştirici yapıldı ne de küveze girdi içinizi ferah tutun gerçekten şartlamayın kendinizi . Benimkinin erken doğma sebebi gebelik zehirlenmesi geçirmemdi 😔 çok şükür şu an iyiyiz 🙏
TugceSmile nzlm45 Ben de kullanıyorum o ilacı karnımda sertleşme oluyor. Kasılmaların var ara ara 😕 33+5 olduk sizin kaçıncı hafta
birprensesvebirprensannesi Papatya6565 2.020 gram doğdu çok şükür şuan 2 aylık 4 kilo oldu ❣️ Hastaneden beraber çıkamadık ama sarılığı yükseldi düşmek bilmedi kan uyuşmazlığımız varmış o yüzden tek çıktım küvöze o yüzden girdi 2 gün 😢 Yani erken doğduğundan girmedi çok şükür bu kiloyla alakalı değil pek ciğer gelişimiyle alakalı bir durum
Papatya6565 nzlm45 ya ishalde kötü kabızda muz ye bol bol bende kabızlıktan sancıdan ölücem herkesn bir derdi var rabbim herkesin yardımcısı olsun inş😞🤲
Papatya6565 birprensesvebirprensannesi rabbim sana bağışlasın ben ciğer geliştirici iğne yaptm 4 doz hemde 2 15 gün önce 2 de 4 gün önce inş rabbim bsey demez kucağı boş dönmeyiz ben 2 gndr mide kramplarl geciriyorum aşırı rahatszm bakalım dokturmuz bugün ne dycek 😔
birprensesvebirprensannesi Papatya6565 Canım korkma hafta olarak çok erken değilsin ki emin ol bir sıkıntı olsa da belki 1 2 gün Yani öyle uzun sürelik bir durum olacağını sanmıyorum. Sana birşey diyeyim mi bebekler çok çok güçlü bunu oğlumda gördüm minicikti 3 gün hastanede kaldık kaç tane kan aldılar bir bilsen ellerinin her yeri mosmor olmuştu ama bak şuan tam bir serseri yaramaz şebek bir bebiş oldu 🎈 Rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin sen güçlü ol ki bebeğinde güçlü olsun 🙏