Ayseee4238 Cansutkn-12 ben 34.haftaya girdim 14 kilo aldım🤦 gider elbet ya yapacak bişey yok çok takmıyorum zaten
Cansutkn-12 Ayseee4238 sağlıkla gelsinler napalım artık valla benim ablam 30 kilo aldı daha fazla alanlarda var ama evlatlarımız iyi olsun 🤗🤲🏻
Cansutkn-12 aysnozkn2 32 haftalıkken kilosu böyleyse maşallah valla 2800 olmuştur belkide fazla sağlıkla gelsin kuzucuk 🤗
aysnozkn2 Cansutkn-12 sağlıkla gelsinler inşallah 🙏 oğlum daha yavaş kilo alırdı çok dikkat etmeme rağmen 3200 doğdu kızım hem dikkat edemiyorum hemde az kilo almama rağmen daha hızlı gidiyor bebekle ilgili sanırım🙄
Aysobaciniz Cansutkn-12 benim 28.haftada 1280 di, dün gittim 32. Haftamdayım 2300 gram dedi bnde 2 kilo almışım bende bir kilosu oğlumun 🤣 ama yok diyor sen aldın diyor 10 kilo aldım bende 🙄🙄 sona kadar nasıl olacak bilmiyorum
Cansutkn-12 aysnozkn2 her bebek bir olmuyor tabiki Aysobaciniz Birer birer nasıl aldıysak öyle veririz amaan napalım bebislerimiz iyi olsun yeterki 😁
Cansutkn-12 Busraelif03 hiçbir şey yapmadım hayır yediğime şaşırdım ben de o yüzden kaç kilo sizinkisi
Mhnds Cansutkn-12 benim bebiş 33 te 2600g dı cumartesi gitcem 35 olcam bakalım kaç olucak normal her hafta aynı gramı almaz bebekler
Cansutkn-12 Husna_34 oohh çok güzel valla maşallah benim bebeğim azmış bile bir çoğunuza göre çok şükür sağlığı iyi ama haftasıyla uyumlu dedi doktorum 😊
Mhnds Cansutkn-12 aç karnında bir yemek kaşığı keçiboynuzu özü ve muz yiyorum gün içinde protein ağırlıklı besleniyorum süt yoğurt ceviz meyve canım ne isterse 😁