arenikom hamilelere zorlayamazlar bence. Zaten aşının mantığı yakalanmamak değil ki daha hafif atlatmak aynı grip aşısı gibi ama dediğin gibi bebeğimi riske atamam hamileler üzerinde yapılmış bir çalışma yok çünkü, olsa bile uzun vadeli değil ilk bulgular sadece, o sebeple beklemek en iyisi