ZeynepUstaaa anneyim_33 benim oğlum kalıp hastası doğduğu için doktor 3. Ayda izin verdi 3 aylık yaptırdım rahatlık valla ne kadar erken o kadar iyi 😌
Kalbimm55 ogretmen_anneee 5 gün De tam iyileşti bitti birde Bizim farklı bir yöntemle yaptılar Plastik halka gibi birşey taktı doktor kanaması olmaması İçin tam bilmiyorum anestezi kısmını uyanıktı ama Bebek
Ayseee4238 anneyim_33 var bende hastanede çıkmadan yaptırmayı dusunuyodum ama eşimde dahil herkes kirkinin çıkmasını bekleyelim dediler o yüzden kırkı çıkınca yaptircam artık. Bebek için çok sağlıklı biseymis
Gokce_21 anneyim_33 biz cocuk dr.una sormustuk.40 ı cıkmadan yaptırın dedı.kendı oğluna da öyle yaptırmıs hatta 😃 bzde 25 günlükken yaptırmıstık,çok rahat gectı