toocin Benim de oğlum olacak inşallah ama sünneti doğar doğmaz yaptırmayacağım. Gömük pipi olabiliyormuş. Bu da ilerde okul çağında çocuklar arasında alay konusu oluyormuş. Psikolojik sonuçları ağır oluyormuş. Doktor tavsiye etmedi.
Leylosacl anneyim_33 2 aylıkken yaptırdım iyi bir doktora denk gelmedim tek sorun buydu 3 defa diktiler çocuğum mahvoldu gerisi kolaydi
Tugcek anneyim_33 ben 2 yasında bebegım var 3 aylıktı yaptırdık bır kez bıle aglamadı hıc anlamadı dunyanın en rahat seyıydı bence kucuk oldugu ıcın hemen ıyılestı daha erkeni varsa daha erken bıle yaptırılabılır
Tugcek anneyim_33 Tugcek ama doğar doğmazda ne bıleyım cocuk dunyaya Yenı gozlerını acmısken sunnet olmasına ıcım el verırmı bılemedım 😅
Pambix anneyim_33 yenidoğan yaptirmadik ama 1 aylıkken yaptırdık çokta iyi oldu iki günde geçti iyileşti şimdi kısmetse ikinci oğlumu bekliyorum yine aynı şekilde planlıyoruz.
Anya_nn anneyim_33 bebeğim tam bir aylıkken yaptırdım ve çocuğun gıkı çıkmadı..O aylarda erkeklerin cinsel organında sinir sistemi gelişmediği için herhangi acı hissedilmiyor..düşünmeden yaptırın bence
demethanim anneyim_33 ben de yenidoğan sünneti yaptırmayı düşünüyorum Allah nasip ederse. Gibegiyle birlikte iyileşir hemen. Yenidoganlar çok çabuk iyileşiyorlar.
Busramnida anneyim_33 3 aylıkken yaptırmıştım çok çokkk rahat ettim 🥰 bu da erkek olursa gene aynı düşünüyorum
Derya anneyim_33 doğduktan 1 hafta sonra istediğiniz zaman yaptırabilirsiniz açıkcası ben de 40′ı çıktığı gibi yaptırıcam aşırı kolay ve bebek içinde çabuk bir iyileşim süreci oluyormuş🌸
hepoyleolurzaten Meleekk 🥰 Bende onlardan bildiğim için 2 bucuk 3 aylıkken yaptırmayı istiyorum bir aksilik olmaz ise ☺
Kuzeymom anneyim_33 ben eşimi dinlemeyip bir yaşında yaptırdım ama çok pişmanım keşke erken yaptırsaydım çocuk ayağa kalkmadan kendini bilmeden yaptırmak en mantıklısı ikinciye öyle düşünüyorum şayet erkek olursa
Meleekk hepoyleolurzaten hayırlısı inşallah canım bende bugün doktora gittim şimdi geldim büyük ihtimalle kız dedi 🥰bidahaki kontrole tam belli olur sanırım bacaklarını açmadı uğraştı baya büyük ihtimal kız dedi 🤗 bakalım Allah ım her şeyin hayırlısını versin inşallah 🙏
hepoyleolurzaten Meleekk Allah’ım hayırlı evlat versin, bizleri de onlar için hayırlı anne baba etsin İnşallah 🤲🏻🥰 Sağlıcakla alın kucağınıza 🤲🏻🌸💞
Symazturk anneyim_33 doğumdan 10 gün sonra falan düşünüyoruz , erkek çocuklarda sabun kalıntısı bile tıkama yapabiliyor onun sıkıntısını çekmemek için doğumdan sonra yaptıracağız insallah nasipse 🌸
Kalbimm55 anneyim_33 Brnde 1 aylıkken yaptırdım Rahat geçmişti birde tavsiyem annelere Sünnetten sonra ufak kartın bardağı kesin pipisiin üzerine koyun kremini sürdükten Sonra amaç pipisinin ucu çarpmasın beze yapışmasın bezini değiştirince yapışır acır ağlar biz öyle yaptık Sonra çok şükür iyi oldu 🤲🏻