Ilknuravci Hadi ya üzüldüm şimdi kötü olmuş 😔 kaç haftalıktınız ? Arastırma da tahlildi testti onları yapıyor duruma göre yatış veriyor ciğer geliştirici iğne yapıyorlar nst bilmem ne sürekli. Doktor duruma göre karar veriyor ya kontrole çağırıyor yada doğum diyor benim öyle olmuştu 2 gece yatmıştım 3. Gün suni sancı demişti kabul etmeyip çıkmıştım özele girmiştim o da doğum demişti ertesi gün almışlardı 😒