33 haftadan selamlar 🌸 bugün kontrolüm vardı. Bütün ölçümler normal ancak karın çevresinde iki hafta gerileme varmış. Şimdiye kadar bir sorun yoktu 😔 iki hafta sonra tekrar gel yine bakalım dedi doktorum. Başına gelen arayı kapatabilen var mı ben ne yapabilirim düzelmesi için ? Canım çok sıkıldı bu duruma 😔