Serpilbb 37+2 yim rutin kontrole geldim sancım çıkınca muayeneye aldılar 4 5 cm açılmam varmış 😂 yatış yaptılar doğurucam sanırım dua edin bana kızlar 😊
Esra_baki Serpilbb Sağlıklı cakla alın kucaginiza inşallah 🌹 keşke benimde 37 38 gibi gelse 36+2yim çok ağır oldum 🙈 sancı hiç hisetmednz mu
Esss94 Masallah Allah saglikla kucagina almayi nasip etsin. Sanci hissedilmeden boyle durumlar oluyor mu acaba yani sancinizi hissetmediniz mi ? Bende cumartesi gunu gidicem doktora 38+2 yim heycanliyim baya ve korkuyorum 😔
Serpilbb Esss94 arada oluyordu ama düzenli hissetmediğim için ciddiye almamıştım meğer gerçek doğum sancısıymış 😄 Allah hepimizi bi avazda kurtarır inşallah
Zeliiiss Serpilbb hadi ya benimde ara sıra ağrılarım falan oluyor kasılma oluyor ama emin olamıyorum geçince yalancıdır diyip geçiyorum inşallah benimde başlar bir an önce doğumum
Ozlemcyln Serpilbb geçen sene temmuz 2de bende kontrol diye gidip sancı çıkınca 4 cm açılma olduğunu öğrendim yatışım yapılfı 57 dk sonra oğlum kucağımdaydı şimdi 34 haftalık hamileyim bakalım bunda nasıl olcak sağlıkla gelsin inşallah 😊
Serpilbb Masal2021 karnımın yanlarında hissediyordum arada ama şiddetli değil. İlk başta 2 3 saat regl sancısı çektim 2 gün önce falan sonra ara ara sancı giriyordu sizinde inşallaj biran önce gelir