Kvsraykt Glcn22 Bu ilk gebeliğim di şuan ikinciyi bekliyorum tabi su gelince dışkısını yapmış stresten ve sezaryen oldum o yüzden her zaman sakin kalın
Kvsraykt Glcn22 ilk gebelikse uzun sürebilir benimde ilki erkekti bebeğinizle iletişimi kesmeyin sancı anında bile nefese odaklanın
Glcn22 Kvsraykt ilk gebelik korkuyorum o yuzden suyum gelirse hissedermiyim nişan gelirse görürmüyüm doğurabılırmıyım sakinleştirici videolar izliyorum doktorum mükemmel biri dünyanın en pozitif doktoru o yuzden şanslıyım 🤷🏻♀️
Kvsraykt Glcn22 sonu güzelse değer herşeye korkmayın sadece zamana bırakın zaten bebek ne zaman nasıl istiyorsa öyle gelecek
Kvsraykt Glcn22 aynen çok güzel hep bu pozitiflikle devam edin sağlıkla kavuşuruz inşallah bende 36+4 deyim