Senel6767 iremk00 sağ olasın ALLAH RAZI OLSUN başka bir arkadaşta onu tafsiye etmişti ÇOK şükür işe yaradı
Gnerbeb_12 Senel6767 aynısını geçen haftalarda yaşadım. Stres yapmayın hareket eder. İnsan telaş yapıyor ama takip edin en kısa zamanda hareket eder kendimden biliyorum 🌺
Senel6767 Aysel0707 bende çok korukmuştum ama korukmayın lütfen tatlı bir şey ler yiyin sol tarafınıza uzanın onun hareketlerini izleyin eder inş😊
Sevgikaya1525 Senel6767 Allah razı olsun cnm benim hastanedeym yatış yplmıştı dünden beri iğne vuruldu ciğer geliştirici serum taktılar iki tane hala bkliyorum işte sancıların durmasını cnm😔
Senel6767 Sevgikaya1525 uzülmeyin lütfen hiç bir şey olmayacak inş tez zamanda atlatırsınız zaten 36 sonra doğanlarda bir sıkıntı cıkmıyormuş bende 36 mi bekliyorum hayırlısıyla inş🤲
Mucizepamugum Senel6767 benimde oyle oldu nstde hareket gozukuyo dedi doktor yine hissetmedigimi soyledim serum takilinca duzeldi hareketleri cok sukur arada yine bi durgunlasiyo sonra yine duzeliyo
Senel6767 Mucizepamugum bu bebeler şimdiden bizimle dalga geçiyorlar ALLAH sonumuzu hayır etsin inşallah 😀
Esraali Senel6767 canım büyüyor agır hareket ediyor takip et benimkide 3 4 gündür yavas ama sert hareket ediyor ve cogunlıkla hıckırıyor