Yaa okudum biraz ve çok üzüldüm gerçekten baştan mı biraz öyle alıştırdınız acaba ve tavsiyem lütfen artık yapmayın hiç bişey yapmak zorunda değilsiniz eşinizin sizi savunması da çok önemli o da katı olmalı biraz kesinlikle reddedip susturmalı annesini, çocuk olduktan sonra da yapmayın lütfen hele birde kızı bişey yapmıyor diyosunuz çok ayıp ya, her zaman için eşinize karşı ve onlar size geldiklerinde her türlü hizmetinizi yapmalısınız bence ama onlara gidince kendi ortamınız olmayınca yapmayın derim. Hele ki bu tavırda olan insanlara karşı hiç değmez. Allah yardımcınız olsun inşallah