Sude-96 çok haklısın bende öyle düşünüyorum. İki üniversite mezunuyum asla kendimi normalde ezdirmem ama eşim orda söyleyince hemen zaten bı tavırlara girdi en iyisi ben ses cikarmiyim dedim . Ama bı yolunu bulup gitmiycem .tek amacım kimseyi kırmamak ama dediğiniz gibi bizi düşünen yok malesef ki . Kafa zihniyetini zaten yapmak zorundasınız gibi bu kendi karısına karşıda böyle . Her seferinde bozuyorum ,yanlış düşündüğünü defalarca dedim ama anlamıyor malesef ki