gmzgncr Kuzusu ikincisinde çok silik gördüm bende özellikle telefonh oynatınca daha da belli oluyor. Gönlünüze göre versin inşallah 🙏🏻
Merve_0109 Kuzusu Ben hiç anlamıyom ya çift çizgi net değilse ben çöpe atıyorum çok başıma geldi ama sonda o iki kırmızıyı gördüm çok şükür sende görürsün inşallah acele etme âdetin geçtiyse eğer bekle üç Dört gün daha geçsin öyle yap daha net görürsün o zaman
Kuzusu Merve_0109 net çizgiyi görmeden içim rahat etmiyo benim de ama bir umut işte . Gecikirse adetim kan vermek istiyorum
Kuzusu Puding ben onu bilmiyordum eğer öyleyse 3 4 gün var adetime 32 33 günden bir oluyorum İğneni yaptıktan sonra gittim kontrole çatlamıştı 2 yumurta da☺️
Merve_0109 Kuzusu O zaman sabır diyiceksen beklemekten başka çaren yok ama inşallah istediğini alırsın bu ay dualarım seninle ❤️
2cocukannesiiii Yaa bende yanlış gormediysem silik bir çizgi gördüm İnsaAllah gerçekten doğru görmüşümdür 😍 İnsaAllah vardır bebisiniz