Kuzusu Kızlar dün akşam test yaptım bi saat sonra böyle oldu https://www.hizliresim.com/rnbt3jy Az önce de bu testten yaptım 5 dk içinde çok ince bişey çıktı resimde çok belli olmuyo ama göre bilen varmı? https://www.hizliresim.com/bmwmrmh
Puding Kuzusu çatlatma iğnesi bende kullandım ikinci de tuttu çatlatma İğnesinin içerisinde beta hcg hormonu var onu vücudumuza veriyorlar yumurtamız çatlasın diye bence acele etme âdetin geciktikten sonra git ben erkenden yapmıştım ilk iğnem de heyecanlanmıştım hafif çizgi çıkınca hevesim kursam da kaldı kan testi de 9,76 çıkmıştı MEğer iğnesin etkisiymiş ama ikincisinde sabrettim bekledim şu an çok şükür dokuz haftalık hamileyim Rabbim isteyen herkese nasip etsin canım sana da inşallah 😘🤲🏻
gokcekocyigit07 Her ikisinde de çok net olmasa da var ben de gördüm, umarım doğru gördük, erken gebelik testi al sabah ilk idrarla yap, regl gecikti ise ya da yakınsa kan takibi de yapabilirsin, Allah gönlüne göre hayırlı olanı nasip etsin 😊🤲
Kuzusu gokcekocyigit07 çatlama iğnesinin 17. Günü aslında reglim gecikti sayılır pazartesi gidip vericem😍 teşekkür ederim ❤️
gokcekocyigit07 Kuzusu beklenen reglye 6 gün kala bile çıkıyor erken gebelik testinde bende öyle öğrendim, hadi hayırlısı, bizlere güzel haberler ver 🥰
Kuzusu gokcekocyigit07 eşime dün söyledim ama yanlış almış bu çubuk testten almış iki tane☹️ kendim de çıkamıyorum grip oldum artık kan veririm . İnşaAllah bakalım hayırlısı olsun 🤲🤗
balllkabagimm gokcekocyigit07 erken teste de çok güvenmeyin onda da çıkmayabiliyor biraz daha bekleyince inşallah belirginleşir 🙏🏻 Çok çok hafif bir çizgi var gibi sanki 🙏🏻
Mucize121 Kuzusu inşallah canım Benım de boyleydı sonra gıttım erken gebelık testı aldım yaptım onda daha belirgin çıktı eğer imkanın varsa git al yap hemen ben ilk ıdrarla da yapmamıştım yine de dogru sonuç verdi Allah bu sevıncını boşa çıkarmasın inşallah 🙏
Kuzusu Mucize121 bugün söz vermiştim aslında yapmıycam üzülüyorum 🤗regl olmazsam kan vericem pazartesi 😍teşekkür ederim inşaAllah seninki gibi olur☺️
Kuzusu Puding benim çatlama iğnesinin 17. Günü ama ola bilirmi ki kalsın? Bekliyorum aslında 15. Günden sonra adet olmam lazımdı ama hala yok olmazsam kan vericem üzülmek istemiyorum 🤲 tebrik ederim seni 😍inşaAllah sağ salim kucağına alırsın bebeğini 🤲
Puding Kuzusu Teşekkür ederim canım Allah razı olsun inşallah sen de aynı sevinci tadarsın 🤲🏻♥️ Önemli olan çatlatma iğnesinin üzerinden kaç gün geçtiği değil senin adetinin üzerinden kaç gün geçti bende senin gibi düşünmüştüm ilk baş sonra anladım ki önemli olan adet tarihinin geçmesi bir de doktorum bana demişti ki çatlatma iğnesi nadir durumlarda kist yapabiliyor kist adet görmeyi geciktiriyor inşallah sen Hamilesindır Rabbim yüzünü güldürsün🤲🏻🥰
caglaaslanyy Kuzusu canım sen testini 1 hafta sonra tekrar yenile. Belli olmuyor benimde yaptgım da silik cok az cizgi kiri cıkıyordu
Kuzusu Puding ben onu bilmiyordum eğer öyleyse 3 4 gün var adetime 32 33 günden bir oluyorum İğneni yaptıktan sonra gittim kontrole çatlamıştı 2 yumurta da☺️