Cilekliruyam Bayburtlugelin ben çok zayıf 1900 minicik bir bebekmişim çok zor doğurmuş annem beni. Kardeşim 4 kilo koca kafalıymış onu çok kolay doğurmuş. İnşaallah sende kolay doğurursun canım
Seda_nrr Bayburtlugelin Bileydim böyle olacağını okadar yemezdim 😂 Her sabah kaşar peyniri yedim bi süre cevizi yedim karpuz da çok yiyordum sonra suyu fazla çıkınca şimdi iki üç güne bir yiyorum canım
Babyyyymother Arslanmedine benim gebelik kolestazi durumundan dolayı bebek mecburen sezaryen ile alındı sen telaş etme ama yinede çantanı hazirla artık saglikla gelsin🤗
Arslanmedine Babyyyymother amin inşallah sizinkini de Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin yaşı uzun hayırlı evlat olsun inşallah 🙏🏻
345734 Bayburtluların geninden herhalde 😊 benimde 31 haftalık ama gelişimi 34-35 haftalık gözüküyor ne olacak bilmiyorum @Bayburtlugelin
Seda_nrr Bayburtlugelin su çok faydalı zaten ♥️ Ama karpuz şeker olduğu için işte su fazlalığı yaptı bırakınca normale bindi şükür ☺️