2609nrgl Kızlar saat 8 gibi kaset test yapıp hayalet çizgi gördüm post açtım çoğu göremedi erken test yap dediler Bi koşu aldım geldim silik çizgi görüyorum bianda aglayiverdim 2 kaybım var nolursunuz dua edin bu sefer benimle kalsın [url=https://www.hizliresim.com/tczcfxk]
Nurtrky 2609nrgl hayırlı olsun çizgi gözüküyor bence kan testi takibi yapın artışı takip edin artış iyi değilse belki önlem alıncak bişey olur kaybınız varmış beklemeyin hiç🧿
Mayacm Evet canım cok kucuk daha bellı bıkac gun sonra tekrar test yap daha net cıkar hayırlı olsun ınsallah 🙏🏻😊
EsrakeNan 2609nrgl canım goremedim maalesef bnce hemen kan testi yaptırın bazen yanıltanılıyor bu tarz testler 🤗🙏
Karatekin 2609nrgl yasadıgını, şehirde özel varsa acile gidin hemen bakıolar sonuc 1 saate cıkıo hatta mesaj gelıo 16lira filan ucrette bnce baktrn cok yeni betada cok düşük cıkacaktr zaten Rabbim kucagınızı boş bırakmasın
Sksksksks 2609nrgl inşallah canım benim bekliyorum bakalım dün sanki bende hayali cizgi gördğm ama umutlanmakta istemiyorum adet günümü bekliyorum 😇
Sksksksks 2609nrgl ben çok çok dıkkatlı bakarsam anca goruyorum canım belkıde kendı cizgisidir ama bugunde ruyamda test yapıyodum cift cizgi cıkıyodu dayımda benı hamıle olarak görmüş inşallah bunlarda gerçek olur 🤲😇
2609nrgl Karatekin evet var ama adetim geçince gitmek istiyorum birazda çünkü diğer gebeliklerimde de de hep düşük rakamlar gördüm şuan düşük gelmesi normal ama moralim bozulacak
2609nrgl Sksksksks benim ilk.gebelihimde rüyada test yapıyordum çift çizgiydi Bi hışımla uyanıp yapmıştım pozitif di insanın içine doğuyor vardır inşallah 🥰
2609nrgl elfmoom çok teşekkür edeeim sizinlede geçen konuşmuştuk hatta testini attığın posta falan da yazmıştım Rabbım bana da nasip erri😍