mhlady_2021 elinde olan birsey ki zaten açıp bakması gerekir 2 tane hastane dolaştım ozeldeki doktorum takipli gittim ona anlattım derdimi evet bakması lazım hersey mantar vs. Değil dedi gayette güzel birsekilde ilgilendi kaşıntım ve acı hissiyatı birazda olsa geçti çok şükür devletteki kremi ve fitili kullanma dedi yani